Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fast food řetězec McDonalds v ČR a na Slovensku: příklad difúzního procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F10%3A00048987" target="_blank" >RIV/00216224:14560/10:00048987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fast food řetězec McDonalds v ČR a na Slovensku: příklad difúzního procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je, na základě klasické teorie difúze inovace, poukázat a porovnat šíření nového fenoménu, jímž je fast food řetězec McDonalds, a to v ČR a na Slovensku.

  • Název v anglickém jazyce

    McDonalds in the Czech Republic and Slovakia: example of difussion process

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is, based on classical theory of difussion of inovation, point out and compare difussion of new phenomenon McDonalds in the Czech Republic and Slovakia

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA403%2F09%2F0885" target="_blank" >GA403/09/0885: Prostorové modely chování v měnícím se urbánním prostředí z pohledu geografie času</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů