Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cash Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F11%3A00053033" target="_blank" >RIV/00216224:14560/11:00053033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cash Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednou z významných složek bankovnictví, která má svoje historické tradice, je především komerční bankovní ? financování velkých firem a problematika, která je s tím spojené. Prolínají se zde dvě oblasti a to jak vlastní bankovní marketing, tvorba novýchbankovních produktů a jejich další využití, tak současně spokojenost klientů bank. Zejména velcí klienti jsou pro banky rozhodující ? jejich význam není, dám pouze jejich velikosti, ale současně i množství dalších klientů, kteří jsou na ně navázáni, aťse jedná o drobné klienty a stejně tak i o firemní klientelu. Jednou z možností jak získat a udržet si zejména velké klienty je Cash Managament ? řízení finančních toku, které je důležitou součásti řízení podniku, municipality. Pro banky je to možnost jak získat klienta a nabídnout mu další produkty, určené pro komplexní řešení řízení finančních toků. Nemusí se jednat o nové produkty, ale rozhodující je jejich skladba a nabídka banky klientovi.

  • Název v anglickém jazyce

    Cash Management

  • Popis výsledku anglicky

    One of the major components of banking, which has its own historical traditions, is primarily a commercial bank - the financing of large firms and the problems that are associated with it. It involves a two areas, both our own bank marketing, creation ofnew banking products and their further use, while the satisfaction of bank customers. In particular, the large bank clients are crucial - their meaning is not, I'll just their size, but also many other clients who are strings attached, be it retail as well as well as corporate clientele. One of the ways to attract and retain customers is especially large Cash Management ? which is an important part of business management, municipalities. For banks, it is an opportunity to get his client to offer more products designed for comprehensive management of financial flows. It may not be a new product, but it is crucial to their composition and offer bank clients.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Evropské finanční systémy 2011

  • ISBN

    978-80-210-5509-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    299

  • Strana od-do

    143-147

  • Název nakladatele

    ESF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku