Cost Effectiveness Analysis (CEA) - Implementace TSI TAF a TSI TAP do informačních systémů SŽDC – fáze 3
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F17%3A00096200" target="_blank" >RIV/00216224:14560/17:00096200 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cost Effectiveness Analysis (CEA) - Implementace TSI TAF a TSI TAP do informačních systémů SŽDC – fáze 3
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována jako výstup smluvního výzkumu, který byl realizován mezi Ekonomicko-správní fakultou Masarykovy univerzity a společností RPP International, s.r.o. Předmětem a cílem výzkumu bylo vytvořit Cost-Efectiveness Analysis (CEA) pro implementaci TSI TAF a TSI TAP v železniční dopravě. V průběhu zpracování Souhrnné výzkumné zprávy byla provedena sumarizace a výběr relevantních dat pro výzkum, vytvořena byla metodika CEA pro implementaci TSI TAF a TSI TAP v železniční dopravě, provedena byla analýza dat a evaluace výstupů, dále byla sestavena škála CEA poměrových ukazatelů a proběhlo jejich vyčíslení. Souhrnná výzkumná zpráva byla zpracována s využitím kvalitativních metod (metoda expertního panelu, metoda scénářů, metoda analogie, heuristické metody), kvantitativních metod (modely časových řad, systémové modely) a dalších statistických a prognostických metod.
Název v anglickém jazyce
Cost Effectiveness Analysis (CEA) - TAF TSI and TAP TSI implementation into the information services of SZDC - phase 3
Popis výsledku anglicky
The comprehensive research report was prepared as an outcome of contracted research, which was carried out between the Faculty of Economics and Administration, Masaryk University, and the company RPP International, s.r.o. The object and purpose of the research was to create Cost-Efectiveness Analysis (CEA) for implementation of TAF TSI and TAP TSI in rail transport. During the processing of this summary research report relevant research data were summarized and selected. The CEA methodology for implementation of TAF TSI and TAP TSI in rail services was formulated and also data analysis and output evaluation were conducted. Consequently the CEA ratios were set up and calculated. The comprehensive research report was done using qualitative methods (expert panel method, method of scenarios, method of analogies, heuristic methods), quantitative methods (time series models, system models) and other statistical and forecasting methods.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
10
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
RPP International, s.r.o.
Verze
—