Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Is the Retail Gasoline Market Local or National?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F18%3A00102298" target="_blank" >RIV/00216224:14560/18:00102298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/article/10.1007/s10842-017-0249-0/fulltext.html" target="_blank" >http://link.springer.com/article/10.1007/s10842-017-0249-0/fulltext.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10842-017-0249-0" target="_blank" >10.1007/s10842-017-0249-0</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Is the Retail Gasoline Market Local or National?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper studies the effect of station density on prices in the retail gasoline market in the Czech Republic. We estimate the impact of the number of competing stations in various driving-distance ranges around each station on prices. We find that station density has a negative effect on prices; the effect decreases with distance and is statistically significant up to six kilometers. This suggests that the retail gasoline market is local rather than national.

  • Název v anglickém jazyce

    Is the Retail Gasoline Market Local or National?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper studies the effect of station density on prices in the retail gasoline market in the Czech Republic. We estimate the impact of the number of competing stations in various driving-distance ranges around each station on prices. We find that station density has a negative effect on prices; the effect decreases with distance and is statistically significant up to six kilometers. This suggests that the retail gasoline market is local rather than national.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Industry, Competition and Trade

  • ISSN

    1566-1679

  • e-ISSN

    1573-7012

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    47-58

  • Kód UT WoS článku

    000424874300003

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85013809612