Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer product returns – feedback and knowledge management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F19%3A00107552" target="_blank" >RIV/00216224:14560/19:00107552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099" target="_blank" >https://doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099" target="_blank" >10.1108/MBE-11-2018-0099</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer product returns – feedback and knowledge management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer product returns – feedback and knowledge management

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA16-16260S" target="_blank" >GA16-16260S: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Measuring Business Excellence

  • ISSN

    1368-3047

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    149-164

  • Kód UT WoS článku

    000485928900005

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85066858595