Customer product returns – feedback and knowledge management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F19%3A00107552" target="_blank" >RIV/00216224:14560/19:00107552 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099" target="_blank" >https://doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099" target="_blank" >10.1108/MBE-11-2018-0099</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer product returns – feedback and knowledge management
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.
Název v anglickém jazyce
Customer product returns – feedback and knowledge management
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to provide a multidimensional understanding of the management of feedback from customer product returns and the management practices that lead to the occurrence of product returns in the context of knowledge management. The characteristics of product returns indicate that to manage them requires specific knowledge management, as the nature of their management is rather complex.
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-16260S" target="_blank" >GA16-16260S: Přístup managementu k redukci zpětných toků ve vazbě na spokojenost zákazníků a neustálé zlepšování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Measuring Business Excellence
ISSN
1368-3047
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
149-164
Kód UT WoS článku
000485928900005
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85066858595