Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F20%3A00114902" target="_blank" >RIV/00216224:14560/20:00114902 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11210/20:10422798 RIV/49777513:23510/20:43960332

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivní řízení neziskových organizací poskytujících sociální služby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je určena všem, jejichž ohniskem zájmu je řízení neziskových organizací, zejména pak neziskovým organizacím poskytujícím sociální služby, a to v rovině teoretické i praktické. Monografie je výstupem projektu TAČR ÉTA TL02000055 s názvem "Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací v sociálních službách".

  • Název v anglickém jazyce

    Effective management of non-profit organizations providing social services

  • Popis výsledku anglicky

    The book is intended for everyone whose focus is on the management of non-profit organizations, especially non-profit organizations providing social services, both on a theoretical and practical level. The monograph is the output of the TAČR ÉTA TL02000055 project entitled "Effective marketing as a tool for competitiveness and sustainable development of non-profit organizations in social services".

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000055" target="_blank" >TL02000055: Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788026109655

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy