Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Meaningful Means of Making Universities Accessible and Their Meaning(fulness) in Practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14750%2F11%3A00064734" target="_blank" >RIV/00216224:14750/11:00064734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Meaningful Means of Making Universities Accessible and Their Meaning(fulness) in Practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Universal Learning Design has been a key political issue for several decades and during that time, its terminology and concept have changed several times. Although it remains a key issue, efforts in the area have resulted in mutually incompatible concepts while education of persons with special needs has often remained unchanged. The paper mentions controversial issues of inclusive measures in the Euro-American area and it suggests some standards in legislation, methodology, and technology as a condition for a necessary economic solution.

  • Název v anglickém jazyce

    Meaningful Means of Making Universities Accessible and Their Meaning(fulness) in Practice

  • Popis výsledku anglicky

    Universal Learning Design has been a key political issue for several decades and during that time, its terminology and concept have changed several times. Although it remains a key issue, efforts in the area have resulted in mutually incompatible concepts while education of persons with special needs has often remained unchanged. The paper mentions controversial issues of inclusive measures in the Euro-American area and it suggests some standards in legislation, methodology, and technology as a condition for a necessary economic solution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the Conference Universal Learning Design, Brno 2011

  • ISBN

    9788021058286

  • ISSN

    1805-3947

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    35-52

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku