American Literary Types: Unusable Past?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F04%3A00006729" target="_blank" >RIV/00216275:25210/04:00006729 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
English lessons in English?
Popis výsledku v původním jazyce
The article focuses on one of the evergreen issues in ELT ? the Englishness of English lessons in the Czech context. Based on the action research projects of teacher trainees from the ELTE programme at the Faculty of Humanities, University of Pardubice,some strategies for increasing the use of English by both the teacher and the learners are provided.
Název v anglickém jazyce
English lessons in English?
Popis výsledku anglicky
The article focuses on one of the evergreen issues in ELT ? the Englishness of English lessons in the Czech context. Based on the action research projects of teacher trainees from the ELTE programme at the Faculty of Humanities, University of Pardubice,some strategies for increasing the use of English by both the teacher and the learners are provided.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Learning Together
ISBN
80-7194-724-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
114-118
Název nakladatele
ATE CR (Association of Teachers of English of the Czech Republic)
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Univerzita Pardubice
Datum konání akce
10. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—