Dilemata oborového didaktika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F04%3A00006730" target="_blank" >RIV/00216275:25210/04:00006730 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dilemata oborového didaktika
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je na základě reflexe vlastní profesní dráhy od studia učitelství oboru přes učitelskou praxi k didaktice anglického jazyka a desetiletému působení v programu přípravného vzdělávání učitelů formulovat některé otázky současné lingvodidaktiky v kontextu českého vzdělávacího systému.
Název v anglickém jazyce
Dilemmas of a language teacher educator
Popis výsledku anglicky
Building on the reflection of the authors´ professional trajectories from their university studies and years of teaching English to ELT methodology and a decade in a teacher education programme, the paper aims to pinpoint a few current issues in languagedidactics (specifically in the Czech context).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Oborové didaktiky v pregraduální učitelském studiu.
ISBN
80-210-3474-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PedF MU Brno
Datum konání akce
13. 9. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—