Diverzita v programech přípravného vzdělávání učitelů anglického jazyka? (některá pro a proti strukturovaných programů)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006755" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006755 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes)
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents some issues related to the impact of the Bologna Process on pre-service teacher education. The discussion is carried out from the perspective of ELTE programmes in Czech educational context.
Název v anglickém jazyce
Diversity in ELTE? (Pros and Cons of Structured Study Programmes)
Popis výsledku anglicky
The article presents some issues related to the impact of the Bologna Process on pre-service teacher education. The discussion is carried out from the perspective of ELTE programmes in Czech educational context.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New trends in educating future teachers of English
ISBN
80-244-1249-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
74-78
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—