Profesní portfolio za hranicemi přípravného vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006691" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006691 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní portfolio za hranicemi přípravného vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku je diskutován potenciál využití profesního portfolia učitele jako styčného bodu mezi přípravným vzděláváním učitelů a oblastí školské praxe. Možné přesahy profesního portfolia do roviny školské praxe budou prezentovány z pohledu obou zúčastněných stran, tj. zástupce instituce přípravného vzdělávání učitelů a ředitele konkrétní základní školy.
Název v anglickém jazyce
Teacher professional portfolio beyond the PRESETT
Popis výsledku anglicky
The paper discusses the potential of the use of teacher professional portfolio as a link between the area of pre-service teacher education and primary/lower secondary schools. Some possible overlaps of student teacher professional portfolio into the field of primary/lower secondary schools are presented from the perspective of both parties involved, i.e. a representative of the institution of pre-service teacher education and the head teacher of a particular school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Portfolio v profesní přípravě učitele
ISBN
978-80-7395-024-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
69-74
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—