Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006776" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku bude diskutován potenciál pedagogické praxe jako příležitosti ke zkušenostnímu učení v oblasti e-learningu. Na základě obecných principů budou naznačeny možné výstupy e-learningu pro studenty plnící požadavky pedagogické praxe. Pro ilustracibude uveden konkrétní příklad využití e-learningu v rámci aktuálního tématu přípravy studentů učitelství anglického jazyka na tvorbu ŠVP.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching practice as an opportunity for experiential learning in the area of e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution discusses the potential of teaching practice as an opportunity for experiential learning aimed at ?learning to e-learn?. The main emphasis will be put on interpersonal interaction in the online environment; therefore, the format of e-conference will be presented and analysed as a means of support of the process of curriculum development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogická prax: súčasnosť a perspektívy.

  • ISBN

    978-80-8094-145-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    31-38

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku