Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006776" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006776 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogická praxe jako příležitost pro zkušenostní učení v oblasti e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku bude diskutován potenciál pedagogické praxe jako příležitosti ke zkušenostnímu učení v oblasti e-learningu. Na základě obecných principů budou naznačeny možné výstupy e-learningu pro studenty plnící požadavky pedagogické praxe. Pro ilustracibude uveden konkrétní příklad využití e-learningu v rámci aktuálního tématu přípravy studentů učitelství anglického jazyka na tvorbu ŠVP.
Název v anglickém jazyce
Teaching practice as an opportunity for experiential learning in the area of e-learning
Popis výsledku anglicky
The contribution discusses the potential of teaching practice as an opportunity for experiential learning aimed at ?learning to e-learn?. The main emphasis will be put on interpersonal interaction in the online environment; therefore, the format of e-conference will be presented and analysed as a means of support of the process of curriculum development.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická prax: súčasnosť a perspektívy.
ISBN
978-80-8094-145-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
31-38
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—