Autorita učitelů-techniků v kontextu sociální kompetence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39893122" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39893122 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autorita učitelů-techniků v kontextu sociální kompetence
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá pedagogickými a psychologickými otázkami výuky na technických školách.
Název v anglickém jazyce
The authority of teachers-engineers in the context of social competence
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with the pedagogical and psychological issues of teaching in technical schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Carolinae. Philosophica et historica
ISSN
0567-8293
e-ISSN
—
Svazek periodika
2008
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
207-214
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—