Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Propaganda a "antipropaganda" ve světě literatury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895513" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895513 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Propaganda a "antipropaganda" ve světě literatury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojem "propaganda" má v literární kultuře a v společenském kontextu i svůj protipól: nonkonformní texty, které představují "antipropagandistickou" polemiku nebo radikální negaci tzv. oficiálních propagandistických tezí. V poválečné české literatuře jsouparametry "antipropagandy" zjevné zejména v ineditní tvorbě Egona Bondyho, Bohumila Hrabala nebo Karla Maryska.

  • Název v anglickém jazyce

    Propaganda and "antipropaganda" in the world of literature

  • Popis výsledku anglicky

    In literary culture as well as in social context the term "propaganda" has its antipole - nonconformist texts, representing "antipropagandistic"polemic or radical negation of the official propagandist principles. In Czech literature after 1945 antipropagandistic features are evident especially above all in unpublished works of Egon Bondy, Bohumil Hrabal or Karel Marysko.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kontexty propagandy

  • ISBN

    978-80-7395-515-1

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    195-202

  • Počet stran knihy

    352

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS kapitoly