Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně znevýhodněný v péči školního poradenského pracoviště

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F12%3A39895889" target="_blank" >RIV/00216275:25210/12:39895889 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně znevýhodněný v péči školního poradenského pracoviště

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o sociálním znevýhodnění ve vzdělávání v České republice. Sociální znevýhodnění je zde analyzováno podle definice uvedené v Zákoně o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání č. 561/2004 Sb., kde jsou sociálně znevýhodnění žáci zařazeny do kategorie žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, aby je bylo možné podpořit v zařazení se do hlavního vzdělávacího proudu. Edukace sociálně znevýhodněných dětí je jedním z klíčových problémů, který musí být úspěšně vyřešen v oblasti školní praxe, abychom mohli mluvit o úspěšné integraci této specifické sociální skupiny do společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Socially Disadventaged Pulil in the Care of School Counseling Center

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals about social disadvantagement in education in the Czech Republic. Social disadvantage is here analysed according to the definition presented in the Education Act from the year 2004, in which are social disadvantaged learners included inthe cathegory of learners with special educational needs to make them supported in their succesful school integration. Education of socially disadvantaged pupils is one of the key problems which must be successfully solved in a school practise to speakabout succesful integration of this specific group into society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sociální vyloučení v resocializačním kontextu

  • ISBN

    978-80-7395-432-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    55-63

  • Počet stran knihy

    105

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS kapitoly