Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rovné příležitosti v oblasti inkluzivního vzdělávání, podpora studentů se specifickými potřebami v České republice a příklad dobré praxe Univerzity Pardubice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912089" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rovné příležitosti v oblasti inkluzivního vzdělávání, podpora studentů se specifickými potřebami v České republice a příklad dobré praxe Univerzity Pardubice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se orientuje na problematiku rovných příležitostí v oblasti inkluzivního terciárního vzdělávání a shrnuje zkušenosti v oblasti vzdělávání a podpory studentů se specifickými potřebami (SP) na Univerzitě Pardubice.

  • Název v anglickém jazyce

    Equal opportunities in the field of inclusive education, support for students with specific needs in the Czech republic and an example of good practice the University of Pardubice

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution focuses on the issue of equal opportunities in the field of inclusive tertiary education and summarizes the experience in the field of education and support of students with specific educational needs at the University of Pardubice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Diagnostika a poradenství v pomáhajících profesích : aktuální trendy v pedagogicko-psychologické diagnostice a poradenství v oblasti sekundárního a terciárního vzdělávání

  • ISSN

    2570-7612

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    5-19

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus