Inkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912090" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek podává informace o realizaci rané péče v České republice. Na krátké úvodní informace o rané intervenci v Evropě navazují další kapitoly týkající se České republiky. Jedná se o oblast sociální politiky jako součásti sociální opory rodiny s dítětem s postižením či ohrožením raného věku. Dále jsou popsány historické etapy rané péče, na které navazuje aktuální stav rané péče v České republice. Vzhledem k tomu, že v České republice jsou poskytovány služby sociální prevence rané péče převážně nestátní neziskové organizace, je tomuto nestátnímu neziskovému sektoru věnována náležitá pozornost. Poslední kapitola představuje ranou péči jako prostředek významného startu pro inkluzivní edukaci.
Název v anglickém jazyce
Inclusive education in the context of social services „early intervention“ in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The following contribution provides information on the implementation of early intervention in the Czech Republic. The introduction gives concise information about the early intervention in Europe, which is followed by other chapters dealing with the situation of the early intervention in the Czech Republic. Specifically, these chapters deal with the area of social policy as a part of social support for families with children with disabilities or threats at a very early age. The contribution further describes historical stages of the early intervention, which is followed by the current state of early intervention in the Czech Republic. Considering the fact that the social prevention services of early intervention are provided primarily by NGOs in the Czech Republic, it is paid careful attention to this non-governmental sector in this paper. The final chapter presents the early intervention as a means for a significant start for an inclusive education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Jest człowiek z niepełnosprawnością : pola refleksji
ISBN
978-83-65697-14-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
159-166
Název nakladatele
SILVA RERUM
Místo vydání
Poznaň
Místo konání akce
Poznaň
Datum konání akce
12. 5. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—