Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912090" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912090 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní edukace v kontextu sociální služby „raná péče“ v České Republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek podává informace o realizaci rané péče v České republice. Na krátké úvodní informace o rané intervenci v Evropě navazují další kapitoly týkající se České republiky. Jedná se o oblast sociální politiky jako součásti sociální opory rodiny s dítětem s postižením či ohrožením raného věku. Dále jsou popsány historické etapy rané péče, na které navazuje aktuální stav rané péče v České republice. Vzhledem k tomu, že v České republice jsou poskytovány služby sociální prevence rané péče převážně nestátní neziskové organizace, je tomuto nestátnímu neziskovému sektoru věnována náležitá pozornost. Poslední kapitola představuje ranou péči jako prostředek významného startu pro inkluzivní edukaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive education in the context of social services „early intervention“ in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The following contribution provides information on the implementation of early intervention in the Czech Republic. The introduction gives concise information about the early intervention in Europe, which is followed by other chapters dealing with the situation of the early intervention in the Czech Republic. Specifically, these chapters deal with the area of social policy as a part of social support for families with children with disabilities or threats at a very early age. The contribution further describes historical stages of the early intervention, which is followed by the current state of early intervention in the Czech Republic. Considering the fact that the social prevention services of early intervention are provided primarily by NGOs in the Czech Republic, it is paid careful attention to this non-governmental sector in this paper. The final chapter presents the early intervention as a means for a significant start for an inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jest człowiek z niepełnosprawnością : pola refleksji

  • ISBN

    978-83-65697-14-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    159-166

  • Název nakladatele

    SILVA RERUM

  • Místo vydání

    Poznaň

  • Místo konání akce

    Poznaň

  • Datum konání akce

    12. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku