K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001010" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K možnostem sjednocení marketingové terminologie v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o stavu marketingové terminologie v České republice na přelomu tisíciletí a možnostech jejího sjednocení. Konstatuje, že v důsledku terminologicky nedokonalých překladů původní zahraniční literatuře na začátku 90. let minulého stoletíse začaly v disciplíně marketingu používat pro stejné jevy různé, často nevhodné termíny a nebo se v odborné literatuře objevovaly a stále objevují i chybné pojmy, které často správně nevystihují podstatu jevů. Příspěvek nastiňuje, zda vůbec a jaké jsoumožnosti k nápravě této terminologické džungle.
Název v anglickém jazyce
About possibilities of unifying of marketing terminology in Czech republic
Popis výsledku anglicky
This paper deals about possibilities of unifying of marketing terminology in Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z mezinárodného kolokvia k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03
ISBN
80-225-1762-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
45-48
Název nakladatele
Ekonomická univerzita
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—