Ke změně pojetí kvality služeb poskytovaných zákazníkům a přístupů k jejich formování, poskytování a měření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00001012" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00001012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ke změně pojetí kvality služeb poskytovaných zákazníkům a přístupů k jejich formování, poskytování a měření
Popis výsledku v původním jazyce
služby, kvalita služeb, změna pojetí managementu kvality služeb
Název v anglickém jazyce
To change of concept of service' quality offered to customers and approaches to their forming, rendering and measuring.
Popis výsledku anglicky
services, service quality, change of concept of service quality management
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
7-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—