Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv strategie diferencovaného CRM na Integrovaný systém managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004314" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004314 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Influence of CRM Strategy on Integrated management system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of CRM Strategy on Integrated management system

  • Popis výsledku anglicky

    Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the new European Area"

  • ISBN

    9986-19-938-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    48-54

  • Název nakladatele

    Economics Faculty of Vilnius University Lithuania

  • Místo vydání

    Vilnius, Lithuania

  • Místo konání akce

    Vilnius, Lithuania

  • Datum konání akce

    21. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku