Vliv strategie diferencovaného CRM na Integrovaný systém managementu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004314" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004314 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Influence of CRM Strategy on Integrated management system
Popis výsledku v původním jazyce
Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem
Název v anglickém jazyce
The Influence of CRM Strategy on Integrated management system
Popis výsledku anglicky
Only entrepreneurial subjects that can permanently offer quality products to suitable customers can operate in the market on the long term basis. We understand quality products those that provide the right customers value relevant to competitive environment as well as balance of value of individual customers to the company. This value must be executed not only respecting reasonable impact on evironment, work safety and health of employees, but also quantity of invested resources. That is, perceive quality management through which quality is made for customers and company in its wider understanding, ie. as a management including enviromental aspects, sefety aspects and work safety aspects (integrated management). This article looks into implementation of CRM on integrated management of a comapny and company documentation form on which is based the way of comprehension of company management. As a conclusion we mention status of implementation of integrated system management in Czech chem
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the International Scientific Conference "Business Development Possibilities in the new European Area"
ISBN
9986-19-938-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
48-54
Název nakladatele
Economics Faculty of Vilnius University Lithuania
Místo vydání
Vilnius, Lithuania
Místo konání akce
Vilnius, Lithuania
Datum konání akce
21. 9. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—