Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005928" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005928 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.

  • Popis výsledku anglicky

    Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    22-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus