Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005928" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005928 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost podniku.
Popis výsledku v původním jazyce
Základním měřítkem kvalitativní tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků. Pro její sledování nestačí zjistit jen celkovou spokojenost, ale je třeba získat detailní pohled na spokojenost zákazníků, odhalit míru jejich spokojenosti s jednotlivýmiatributy nabídky a péče a příčiny neúplné spokojenosti zákazníků. Článek poukazuje na vliv spokojenosti zákazníků na ziskovost zákazníků. Lze dokázat, že propracovaný systém řízení spokojenosti zákazníků je cestou k prosperitě
Název v anglickém jazyce
Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.
Popis výsledku anglicky
Influence of Customer Satisfaction to Company Profitability.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
22-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—