Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Management of Suporting Processes in Quick Response System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F10%3A39882158" target="_blank" >RIV/00216275:25310/10:39882158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Management of Suporting Processes in Quick Response System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A response rate on emerged customer requirement is one of the most important factors of customer satisfaction. This is the reason why companies are developing new systems of building and delivering value based mostly on integration of logistic systems among companies. First, these so-called Quick Response systems appeared in textile, clothing and food industries. But these systems could be applied also in other industries. However, it requires a new approach to management of business processes. Reorganizing or restructuring is usually necessary not only within main logistic processes (sales, production and purchase) but also within processes directly supporting the main processes (packaging, transportation, energy and maintenance). Management of thesesupporting processes is influenced by both the management of main logistic processes within the company and also the management of similar supporting processes in companies of business partners engaged in the chain.

  • Název v anglickém jazyce

    Management of Suporting Processes in Quick Response System

  • Popis výsledku anglicky

    A response rate on emerged customer requirement is one of the most important factors of customer satisfaction. This is the reason why companies are developing new systems of building and delivering value based mostly on integration of logistic systems among companies. First, these so-called Quick Response systems appeared in textile, clothing and food industries. But these systems could be applied also in other industries. However, it requires a new approach to management of business processes. Reorganizing or restructuring is usually necessary not only within main logistic processes (sales, production and purchase) but also within processes directly supporting the main processes (packaging, transportation, energy and maintenance). Management of thesesupporting processes is influenced by both the management of main logistic processes within the company and also the management of similar supporting processes in companies of business partners engaged in the chain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management 2010 : the 6th International Scientific Conference

  • ISBN

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    13. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku