Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F14%3A39899021" target="_blank" >RIV/00216275:25310/14:39899021 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Segmentace klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání nástrojů podpory prodeje a loajality

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je věnován segmentaci klientů kamenných lékáren z hlediska vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje a loajality při nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Na základě rešerše tuzemské i zahraniční literatury je nejdříve charakterizovánproces segmentace B2C trhu, segmentační proměnné a způsob jejich volby a shluková analýza jako metoda vymezení segmentů trhu. Shluková analýza je následně využita při analýze dat z primárního marketingového výzkumu klientů kamenných lékáren, zaměřenéhona vnímání prospěšnosti nástrojů podpory prodeje pro iniciaci nákupů a nástrojů podpory loajality pro opakování nákupu volně prodejných léků a doplňků stravy. Rozdělení klientů kamenných lékáren do segmentů trhu následně umožnil sestavit profil jednotlivých segmentů trhu a navrhnout diferencované uplatnění různých nástrojů podpory prodeje a loajality při jejich obsluze.

  • Název v anglickém jazyce

    Market Segmentation of Brick & Mortar Pharmacies from the Point of View of Tools for Retency and Loyalty Support Perception

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with market segmentation of Brick & Mortar pharmacies from the point of view of tools for retency and loyalty support perception of efficiency.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Studentská vědecká odborná činnost 2013/2014

  • ISBN

    978-80-7395-819-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    23-30

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    11. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku