Modern- teorie firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F00%3A00004120" target="_blank" >RIV/00216275:25410/00:00004120 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modern- teorie firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Práce pojednává o modern-ch firemn-ch strategi-ch v soudobých spole+enskoekon. odm-nkách. Kniha je vhodná jako u+ebn- text pro studenty vys._kol s ekon.zaměřen-m i pro podnikatele a manažery, kteř- chtěj- obohatit sv, znalosti o poznán- hlub_- povahy.
Název v anglickém jazyce
The Modern theory of company
Popis výsledku anglicky
This book is about the modern strategy of companies in nowadays social-economic conditions. It is available as educational text for students entrepreneurs and managers who want improve their knowledge.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7169-954-3
Počet stran knihy
172
Název nakladatele
Grada Publishing, Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—