Martekingový management inovací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F02%3A45800032" target="_blank" >RIV/00216275:25410/02:45800032 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Martekingový management inovací
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je orientován na důležitá témata managementu inovačních procesů. Nejprve je popsán současný vývoj vědy a technologie v tržní ekonomice. Musí být plněny požadavky zákazníků novými výrobky.
Název v anglickém jazyce
Marketing management innovations
Popis výsledku anglicky
This contribution is oriented to important topics of the present innovation processes management. The first part is briefly describing current science and technology development in market economy. Company innovation behaviour must be oriented to customers needs. To keep company on the market in tough competition, it is necessary to introduce new products. In the last part of the paper certain speed functions and etaps for innovation processes are shown.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketingový management a manažerský marketing
ISBN
80-7318-074-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
200-208
Název nakladatele
UTB Zlín
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—