Attitudes of general Public and Communication of the Municipality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00000644" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00000644 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Attitudes of general Public and Communication of the Municipality
Popis výsledku v původním jazyce
Knowledge of citizens' attitudes, needs and interests appears to be a primary starting point for research analyses of the public opinion and communication in public administration. Correct conclusions from such research can become a starting point for successful communication of an institution with the community.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of general Public and Communication of the Municipality
Popis výsledku anglicky
Knowledge of citizens' attitudes, needs and interests appears to be a primary starting point for research analyses of the public opinion and communication in public administration. Correct conclusions from such research can become a starting point for successful communication of an institution with the community.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2003
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
91-94
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—