Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00001134" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00001134 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ochrana životního prostředí je v současné době jedním z globálních problémů světa. Česká republika by měla s ohledem na předpokládaný vstup do EU zpřísnit ekologické normy. Ochrana životního prostředí by měla být realizována především na podnikové úrovni, kde je většina škodlivin produkována. Existuje mnoho metod pro měření konkurenceschopnosti podniku ovšem bez environmentálních aspektů. Hlavním cílem tohoto příspěvku je návrh metodiky pro hodnocení konkurenceschopnosti podniku při respektování strategie udržitelného rozvoje. K tomu bylo využito metody marketingového auditu, byly definovány klíčové faktory, váhy a intervaly pro hodnocení konkurenceschopnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The evalution of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development.

  • Popis výsledku anglicky

    Environmental protection is one of global problems of the world society in this age. The Czech republic has to respect more strict environmental standards with regard to presupposed entrance in European union. Environmental protection should be realizedon the enterprise level where many of the harmful pollutants are produced. There are many methods for competitive ability of enteprise evalution contemporary but without environmental aspects. The main of this article is project of the methodology for evalution of evalution of the enterprise competitive alibity by respecting the strategy of the sustainable development. There was used for evalution enterprise strategy by respecting the strategy of the sustainable development marketing audit methodology in which were defined key factors, weights and intervals for evalution of the enterprise competitive ability.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E+M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    76-80

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus