Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00001134" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00001134 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného rozvoje metodou marketingového auditu
Popis výsledku v původním jazyce
Ochrana životního prostředí je v současné době jedním z globálních problémů světa. Česká republika by měla s ohledem na předpokládaný vstup do EU zpřísnit ekologické normy. Ochrana životního prostředí by měla být realizována především na podnikové úrovni, kde je většina škodlivin produkována. Existuje mnoho metod pro měření konkurenceschopnosti podniku ovšem bez environmentálních aspektů. Hlavním cílem tohoto příspěvku je návrh metodiky pro hodnocení konkurenceschopnosti podniku při respektování strategie udržitelného rozvoje. K tomu bylo využito metody marketingového auditu, byly definovány klíčové faktory, váhy a intervaly pro hodnocení konkurenceschopnosti.
Název v anglickém jazyce
The evalution of the enterprise competitive ability by the marketing audit method in the conditions of sustainable development.
Popis výsledku anglicky
Environmental protection is one of global problems of the world society in this age. The Czech republic has to respect more strict environmental standards with regard to presupposed entrance in European union. Environmental protection should be realizedon the enterprise level where many of the harmful pollutants are produced. There are many methods for competitive ability of enteprise evalution contemporary but without environmental aspects. The main of this article is project of the methodology for evalution of evalution of the enterprise competitive alibity by respecting the strategy of the sustainable development. There was used for evalution enterprise strategy by respecting the strategy of the sustainable development marketing audit methodology in which were defined key factors, weights and intervals for evalution of the enterprise competitive ability.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
76-80
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—