Marketingová podpora prodeje pojistných produktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F04%3A00001794" target="_blank" >RIV/00216275:25410/04:00001794 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová podpora prodeje pojistných produktů
Popis výsledku v původním jazyce
Pojišťovnictví je dnes v obtížné situaci. Produkty jsou nepochybně ideálním zbožím. Jejich spotřeba je abstraktní a jejich potřeba závislá. Článek definuje hlavní nástroje marketingového výzkumu v pojišťovnictví. Jde o: výzkum produktu, výzkum možné prodejní podpory, výzkum prodejních metod, výzkum image.
Název v anglickém jazyce
The Marketing Promotion of Sales of Insurance Products
Popis výsledku anglicky
The paper deals with marketing research in insurance. Insurance is in difficult position these days. Paper defines main sectors of insurance in view of marketing - it is: product research, promotion research, sales methods research, image research.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sci. Pap. Univ. Pardubice Ser. D
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
221-224
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—