Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmíky a možnosti využití volného času

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F04%3A00001851" target="_blank" >RIV/00216275:25410/04:00001851 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Die Bedingungen ung Möglichkeiten bei der Freizeitsnutzung

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In meinem Beitrag "Padagogische Aspecte des E-Learn auf der Universitat Pardubice" beschaftige ich mit der Untersuchung der Unterrichtsenderungen im Bereich der lebenslangen Ausbildung auf der Universitat.

  • Název v anglickém jazyce

    The conditions and possibilities to use of free time

  • Popis výsledku anglicky

    In our Text "Pedagogic Aspects of e-learn on the University of Pardubice" I discus the diferences in the teaching by long life education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    231-239

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus