Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace procesního řízení do života podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005395" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005395 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace procesního řízení do života podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Procesní management a implementace procesní organizace, její zavádění v podnicích a zákaznická orientace procesů patří - jak se ukazuje v podnikatelské praxi ? mezi základní předpoklady k zajištění konkurenceschopnosti, dlouhodobé efektivity, produktivity a dosažení budoucí životaschopnosti podniku v dnešním turbulentním ekonomickém prostředí. Kdyby byl proces tvorby a implementace procesní struktury podniku neúspěšný, hrozí vznik a zesílení odporu zaměstnanců proti jakýmkoli dalším snahám managementu podniku o změnu organizace, čímž by následně byla vážně ohrožena jakákoli opatření směřující k zefektivnění chodu podniku včetně zvýšení jeho produktivity. Z těchto důvodů je nezbytné, aby byl proces tvorby a implementace procesní organizace prováděn profesionálně a na vysoké úrovni. Text uvádí zásadní zkušenosti z implementace procesního řízení. Zabývá se hlavními chybami a problémy, které jsou s touto problematikou spojené a snaží se ukázat cestu, jak se jim vyhnout, popř. jak je řešit.

  • Název v anglickém jazyce

    Process-oriented Management Implementation into a Company

  • Popis výsledku anglicky

    Process-oriented management, process-oriented organization implementation into a company and focus on the customer within processes belongs to - as it turns out in an entrepreneurial practice - the basic suppositions for competitive advantage, long-run effectiveness and productivity assurance and incoming viability achievement in today's turbulent economic conditions. In the case of unsuccessful implementation, rising aversion to the next changes in organization could appear at the hands of employees and corrective actions for higher effectiveness (including productivity) could be really threatened. For these reasons, it is necessary to built and implement process-oriented organization professionally and high-level. The text states underlying knowledgein process-oriented management implementation. It deals with the most important mistakes and troubles in the field of process-oriented management and tries to show the way how to avoid them or to solve them. The article is focused on the

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INPROFORUM 2007

  • ISBN

    978-80-7394-016-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice, ČR

  • Datum konání akce

    27. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku