Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009187" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ovlivňuje společenská odpovědnost preference odběratelů?
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2008 byl v ČR proveden výzkum ve výrobních podnicích. Cílem bylo určit, zda koncept společenské odpovědnosti podniku pronikl do podniků a jejich dodavatelsko-odběratelských vztahů. Tento příspěvek přináší některé z výsledků tohoto výzkumu a porovnává je z domácími i zahraničními šetřeními.
Název v anglickém jazyce
Does the Corporate Social Responsibility Influence the Preference of Customers?
Popis výsledku anglicky
In year 2008 a company research in industry was carried out in the Czech Republic. The aim was to determine whether the corporate social responsibility concept penetrated into firms and their supplier-customer relationships. This paper brings some of this research result in comparing with data obtained from domestic and abroad research works.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální manažerské a marketingové trendy v teorii a praxi 2008
ISBN
978-80-7395-185-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
17. 10. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—