Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896076" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896076 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip" target="_blank" >http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
Popis výsledku v původním jazyce
Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier
Název v anglickém jazyce
Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form
Popis výsledku anglicky
Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
0.9
Technické parametry
3D Studio Max
Ekonomické parametry
Konverze bodových dat do polygonové struktury, automatizace činností spojených s digitálním zpracováním laserových dat
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice