Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896076" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896076 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip" target="_blank" >http://projekty-usii.upce.cz/soubory/vytvoreny_software/hovad/2013/InterpolatedSurface.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier

  • Název v anglickém jazyce

    Regular point cloud convertor into the quadrilateral polygonal form

  • Popis výsledku anglicky

    Script to convert regular point structure into quadrilateral polygonal form Required software: Autodesk 3DS MAX, MAXXSCRIPT INPUT: GRID, interpolated points into regular net OUTPUT: quadrilateral polygonal terrain object code description: - load points from the file, line by line, point by point - save points into the coordinate structure - sort each array of X and Y values, to be able to intersect them in the good order by spline - iteratively intersect the points in X and Y axis by a corner spline - apply polygon modifier

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    0.9

  • Technické parametry

    3D Studio Max

  • Ekonomické parametry

    Konverze bodových dat do polygonové struktury, automatizace činností spojených s digitálním zpracováním laserových dat

  • IČO vlastníka výsledku

    00216275

  • Název vlastníka

    Univerzita Pardubice