Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifics of the Czech Spa Industry and Categorization Model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F13%3A39896106" target="_blank" >RIV/00216275:25410/13:39896106 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Specifics of the Czech Spa Industry and Categorization Model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article provides selected information about the performance of the Czech medical spa industry, as well as the various types of stay available and their respective costs. It reveals the specific ways of how medical spa care is financed in the Czech Republic and resumes that financing methods diverge from using the public finance sources towards the private ones. In this article is developed a special model to enable easy categorization, which allows the reader to quickly ascertain fundamental information on relative attributes of spa industry. The created model is usable for marketing communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of the Czech Spa Industry and Categorization Model

  • Popis výsledku anglicky

    This article provides selected information about the performance of the Czech medical spa industry, as well as the various types of stay available and their respective costs. It reveals the specific ways of how medical spa care is financed in the Czech Republic and resumes that financing methods diverge from using the public finance sources towards the private ones. In this article is developed a special model to enable easy categorization, which allows the reader to quickly ascertain fundamental information on relative attributes of spa industry. The created model is usable for marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, Faculty of Economics and Administration

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3/2013

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    43-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus