Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkvalitňování manažerského rozhodování v obchodní politice podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F14%3A39896408" target="_blank" >RIV/00216275:25410/14:39896408 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkvalitňování manažerského rozhodování v obchodní politice podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o zkvalitňování manažerského rozhodování v obchodní politice podniku. Hlavním problémem který se objevuje v tržním prostředí, že manažeři musí provádět rozhodování, za určitých podmínek, kdy musí odstranit vzniklé nedostatky. Cílem kapitoly je proto vymezit možnosti, styly a procesy které se nabízí manažerům při rozhodování v současné době. Dále je zde uveden rozhodovací model, který by měl usnadnit aplikaci ve výrobním nebo obchodním podniku. S ohledem na značné a časté změny v tržním prostředí bude potřeba stále hledat nové a aktuální manažerské postupy a metody, které přinesou podniku konkurenční výhodu na trhu. Podniky, které se budou věnovat zkvalitňování rozhodování včetně klíčových faktorů, které mají významný vliv na rozhodovací proces, budou pružněji reagovat na změny v podnikatelském prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The improvement of managerial decision-making in business policy of the company

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with the improvement of managerial decision-making in business policy of the company. The main problem that discovers in a market environment is that managers must make the decisions under certain conditions when deficiencies must be removed. The main aim of the chapter is to define options, styles and processes which are being currently offered to managers in the matter of decision-making. There is presented a decision-making model, which should facilitate the application in production or commercial companies. Given the considerable and frequent changes in the market environment, there will be a necessity to constantly seek new and actual management ways and methods that will bring a competitive advantage in the market to the company. Such companies that will deal with improving of the quality of decision-making, including key factors that have a significant influence on the decision-making process, will respond to changes in the business environment more flexibly.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové trendy v podnikové ekonomice a managementu

  • ISBN

    978-80-7395-840-4

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    73-84

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS kapitoly