Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza efektivnosti výpůjční služby ve veřejné knihovně - případová studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F14%3A39896483" target="_blank" >RIV/00216275:25410/14:39896483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.upce.cz/fes/veda-vyzkum/fakultni-casopisy/scipap/archiv/e-verze-sborniku/2014/scipap-30-1-2014.pdf" target="_blank" >http://www.upce.cz/fes/veda-vyzkum/fakultni-casopisy/scipap/archiv/e-verze-sborniku/2014/scipap-30-1-2014.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza efektivnosti výpůjční služby ve veřejné knihovně - případová studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním cílem veřejné služby je uspokojení veřejných potřeb společnosti a maximalizovat výhody pro jednotlivé uživatele těchto služeb. Vnímání významu veřejných služeb spočívá v obtížnosti určování přínosů těchto služeb pro společnost a hospodářství jakocelek. Ocenění přínosů veřejných služeb a efektivity poskytování se provádí ex post, tj. na základě subjektivního hodnocení spotřebitelů těchto služeb. Tento příspěvek se zaměřuje na stanovení hodnoty výpůjční služby na příkladu Městské knihovny v Kutnéhoře. Příspěvek analyzuje efektivitu výpůjčních služeb. Analýza vychází z přínosů a nákladů. Přínosy výpůjčních služeb jsou založeny na schopnosti spotřebitelů vyjádřit svou ochotu platit za výpůjční služby ze svého disponibilního důchodu, nebo z jinéhozdroje, např. daňové asignace. Výsledkem příspěvku bude určení hodnoty výpůjční služby Městské knihovny v Kutné Hoře.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Efficiency of Lending Services in Public Library - Case Study

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of public service is to satisfy the public needs of society and to maximize the benefits to the individual users of those services. Perception of the importance of public services lies in the difficulty of determining the benefits of these services for society and the economy as a whole. Valuation of the benefits of public services and the effectiveness of the provision takes place ex post, i.e. based on a subjective assessment of consumers of these services. This paper focuses on determination of benefit lending services on case of the Municipality Library Kutná Hora. The paper analyses efficiency of lending services. The analysis is based from relations benefits and costs. Benefit of lending services is based on the ability of consumers to express their willingness to pay for the lending service of their disposable income, or from another source e.g. tax assignation. The result of the paper will be determining the value of lending services the Municipality Library

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, Faculty of Economics and Administration

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    30

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    53-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus