Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě - moderní nástroj podnikového managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F14%3A39897992" target="_blank" >RIV/00216275:25410/14:39897992 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě - moderní nástroj podnikového managementu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní internetové éře se úspěšné firmy přestávají spoléhat pouze na tradiční formy komunikace a firemního řízení. Uvědomují si, že nové technologie nabízejí nové možnosti. Proto se online sociální sítě, podnikové sociální sítě stávají dalším modernímnástrojem podnikového managementu. Cílem této kapitoly je podat ucelený přehled o sociálních sítí, měření jejich efektivity využívání a nástroji pro podnikové řízení.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Networking - modern tool of corporate management

  • Popis výsledku anglicky

    In today's Internet era, successful companies cease to rely solely on traditional forms of communication and corporate governance. They realize that new technologies offer new opportunities. Therefore, online social networks, enterprise social networks become another modern tool of corporate management. The aim of this chapter is to provide a comprehensive overview of social networks, measure their effectiveness and use tools for business management.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové trendy v podnikové ekonomice a managementu

  • ISBN

    978-80-7395-840-4

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    85-94

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Kód UT WoS kapitoly