Řízení vzdělávacího procesu ve vysokoškolské matematice v kombinovaném studiu na FES
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F99%3A00001027" target="_blank" >RIV/00216275:25410/99:00001027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení vzdělávacího procesu ve vysokoškolské matematice v kombinovaném studiu na FES
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou řízení procesu vzdělávání a učení v kombinovaném studiu na FES. Uvádí úlohu učitele a podmínky účinného řízení. Popisuje strukturu přednášky a náplň samostatné práce studenta ve vysokoškolské matematice řízené písemnými návody ke studiu každé studijní jednotky.
Název v anglickém jazyce
Controlling of the Education and Learning in Combined study at the Faculty of Economics and Administration
Popis výsledku anglicky
The article deals with the problem of controlling process of the education and learning in combined study at the Faculty of Economics and Administration. It quotes the teacher's task and condition of the effective control. It describes the structure of
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
Series D,
Číslo periodika v rámci svazku
prosinec
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—