Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k modelování dopravní poptávky v osobní dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F04%3A00002163" target="_blank" >RIV/00216275:25510/04:00002163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k modelování dopravní poptávky v osobní dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution deals with the approaches to transport demand modelling in the personal transportation regarding the modelling of progression of suistainable mobility in the personal transportation. The basic aspects of transport demand modelling are updated with the actual changes of approaches to transport modelling resulting from conclusions of the international Delphi research, from political environment changes and from analysis of new trends in the society. In the review of the approaches to thetransport demand modelling attention is paid to the Four-Step Model, to the activity-based model, trip based model versus the activity based models, and to other approaches to modelling - dynamic longitudine panel models, model focused on interaction between land use and transportation, equity consideration.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to the Transport Demand modelling in Personal Transportation

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the approaches to transport demand modelling in the personal transportation regarding the modelling of progression of suistainable mobility in the personal transportation. The basic aspects of transport demand modelling are updated with the actual changes of approaches to transport modelling resulting from conclusions of the international Delphi research, from political environment changes and from analysis of new trends in the society. In the review of the approaches to thetransport demand modelling attention is paid to the Four-Step Model, to the activity-based model, trip based model versus the activity based models, and to other approaches to modelling - dynamic longitudine panel models, model focused on interaction between land use and transportation, equity consideration.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F04%2F0096" target="_blank" >GA103/04/0096: Rozvoj dopravních systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility a přístupnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Faktory trvale udržitelné mobility a přístupnosti k dopravním službám

  • ISBN

    80-7194-713-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    114-131

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    22. 11. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku