Vliv územního rozdělení měst a obcí na tvorbu integrovaného dopravního systému
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002423" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002423 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv územního rozdělení měst a obcí na tvorbu integrovaného dopravního systému
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje vztahu mezi územním rozdělením sídel a tvorbou integrovaného dopravního systému. Analýza základních demografických parametrů musí být prvotním vstupem při plánování veřejné hromadné dopravy jako alternativě k individuální automobilovédopravě. Základní podmínkou integrovaného dopravního systému je návaznost časová, prostorová a tarifní. Důležitým krokem při tvorbě integrovaných dopravních systémů je plnohodnotné začlenění systému městské hromadné dopravy. V závěrečné části příspěvkujsou uvedeny příklady návrhů organizace dopravy ve městě vedoucí ke zkvalitnění dopravního systému.
Název v anglickém jazyce
Telematics in Public Passenger Transport.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with relationship between territorial distribution of cities with their inhabitants and creation of integration transport passenger system (ITPS). Analysis of basic demographical parameters is one of the most important inputs when we makeplan of public transport as alternative to individual motor-car transport. It is need to give consideration to fundamental conditions of integration passenger system as well as timing, spatial and tariff relationship. Other important step is full-scopeintegration of public city transport into ITPS. In the end authors describe some examples of suggestions how better organise passenger transport in cities and improve quality of passenger transport system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F05%2F2043" target="_blank" >GA103/05/2043: Optimalizace sítí a síťových procesů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z 5. mezinárodní vědecké konference Podniky MHD, systém města a udržitelná mobilita
ISBN
80-01-03249-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
35-39
Název nakladatele
ČVUT Praha, Fakulta dopravní
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
10. 5. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—