Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv územního rozdělení měst a obcí na tvorbu integrovaného dopravního systému

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002423" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002423 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv územního rozdělení měst a obcí na tvorbu integrovaného dopravního systému

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje vztahu mezi územním rozdělením sídel a tvorbou integrovaného dopravního systému. Analýza základních demografických parametrů musí být prvotním vstupem při plánování veřejné hromadné dopravy jako alternativě k individuální automobilovédopravě. Základní podmínkou integrovaného dopravního systému je návaznost časová, prostorová a tarifní. Důležitým krokem při tvorbě integrovaných dopravních systémů je plnohodnotné začlenění systému městské hromadné dopravy. V závěrečné části příspěvkujsou uvedeny příklady návrhů organizace dopravy ve městě vedoucí ke zkvalitnění dopravního systému.

  • Název v anglickém jazyce

    Telematics in Public Passenger Transport.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with relationship between territorial distribution of cities with their inhabitants and creation of integration transport passenger system (ITPS). Analysis of basic demographical parameters is one of the most important inputs when we makeplan of public transport as alternative to individual motor-car transport. It is need to give consideration to fundamental conditions of integration passenger system as well as timing, spatial and tariff relationship. Other important step is full-scopeintegration of public city transport into ITPS. In the end authors describe some examples of suggestions how better organise passenger transport in cities and improve quality of passenger transport system.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F05%2F2043" target="_blank" >GA103/05/2043: Optimalizace sítí a síťových procesů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z 5. mezinárodní vědecké konference Podniky MHD, systém města a udržitelná mobilita

  • ISBN

    80-01-03249-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    35-39

  • Název nakladatele

    ČVUT Praha, Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 5. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku