Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proč primární výkonová regulace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00006959" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00006959 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proč primární výkonová regulace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou popsaný dynamické vlastnosti regulačního hydrogenerátoru umístěného v pojezdovém mechanismu čelního kolového nakladače. Hydrogenerátor v přenosovém systému nakladače zatěžuje spalovací motor momentem M1. Nejprve je popisován způsob zatížení spalovacího motoru hydrogenerátorem bez primární regulace přenosu výkonu. Následně se popisuje automatické řízení zatížení spalovacího motoru hydrogeneráto-rem s primární regulací. Cílem článku je ukázat výhodnost použití primární regulace výkonu hydrogenerátoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Why primary wattage regulation

  • Popis výsledku anglicky

    In article are described dynamic characteristics regulation of hydrogenerator placed in travel drive of frontal wheel loader. Hydrogenerator in the transmission system of loader load the engine by torque M1. At first is described the way load of engine by hydrogenerator without primary regulation of transferention wattage .Subsequently oneself describes automatic the steering load of engine by hydrogenerator with primary regulation of wattage. By goal of article is shown merit using the prime regulationwattage of hydrogenerator.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BK - Mechanika tekutin

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Hydraulika a pneumatika

  • ISSN

    1335-5171

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus