Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vektorové řízení a zeslabování pole pro trakční pohon se synchronním motorem s permanentními magnety

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00007115" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00007115 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FOC and Flux Weakening for Traction Drive with Permanent Magnet Synchronous Motor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper analyses control algorithm for permanent magnet synchronous traction motor (traction PMSM) usable for light rail vehicle. The algorithm is based on field oriented control. The field oriented control and carrier based pulse width modulation allow simply implementation of flux weakening control algorithm. The flux weakening provides wider speed operation of traction drive with PMSM. Simulations and experimental results are given. For experiments we have used a special experimental stand with aprototype of tram traction PMSM. Power of the PMSM is 58 kW. Description of the stand is given in the paper too.

  • Název v anglickém jazyce

    FOC and Flux Weakening for Traction Drive with Permanent Magnet Synchronous Motor

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyses control algorithm for permanent magnet synchronous traction motor (traction PMSM) usable for light rail vehicle. The algorithm is based on field oriented control. The field oriented control and carrier based pulse width modulation allow simply implementation of flux weakening control algorithm. The flux weakening provides wider speed operation of traction drive with PMSM. Simulations and experimental results are given. For experiments we have used a special experimental stand with aprototype of tram traction PMSM. Power of the PMSM is 58 kW. Description of the stand is given in the paper too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings 2008 IEEE International Symposium on Industrial Electronics

  • ISBN

    978-1-4244-1666-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Anglia Ruskin University

  • Místo vydání

    Cambridge

  • Místo konání akce

    Cambridge, UK

  • Datum konání akce

    2. 7. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku