Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení stavů uváznutí v modelech provozu železničních stanic s využitím barvených Petriho sítí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00007126" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00007126 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Solving Deadlock States in Model of Railway Station Operation Using Coloured Petri Nets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An ambition to avoid deadlock states occurring in simulation models of railway station operation requires an application of methods from resource allocation systems. Because of complexity of the underlying system, Banker's algorithm has been chosen. To test its applicability, a coloured Petri net model of a simple railway station operation was constructed and the algorithm implemented. This paper describes briefly the whole process and shows that the Banker's algorithm proved to be effective for deadlock avoidance in resource allocation system with parallel processing, flexible routing, repeated use of resources and use of professions for resource allocation.

  • Název v anglickém jazyce

    Solving Deadlock States in Model of Railway Station Operation Using Coloured Petri Nets

  • Popis výsledku anglicky

    An ambition to avoid deadlock states occurring in simulation models of railway station operation requires an application of methods from resource allocation systems. Because of complexity of the underlying system, Banker's algorithm has been chosen. To test its applicability, a coloured Petri net model of a simple railway station operation was constructed and the algorithm implemented. This paper describes briefly the whole process and shows that the Banker's algorithm proved to be effective for deadlock avoidance in resource allocation system with parallel processing, flexible routing, repeated use of resources and use of professions for resource allocation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Formal methods for automation and safety in railway and automotive systems : proceedings of Symposium FORMS/FORMAT 2008

  • ISBN

    978-963-236-138-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Budapest University of Technology and Economics

  • Místo vydání

    Budapest

  • Místo konání akce

    Budapest

  • Datum konání akce

    10. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku