Aplikace systematických jízdních řádů v kombinované přepravě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F09%3A00008662" target="_blank" >RIV/00216275:25510/09:00008662 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace systematických jízdních řádů v kombinované přepravě
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován modelu optimalizace tras vlaků kombinované přepravy minimalizací doby synchronizace. S využitím metody genetických algoritmů jsou pak v navrženém modelu optimalizovány časové polohy tras vlakových spojů. Navržený model je pak aplikován na vybranou evropskou železniční síť.
Název v anglickém jazyce
Use of Systematic Time tables in Railroad Intermodal Transport
Popis výsledku anglicky
The paper acquaints readers with simulation of train routes in combined transport, using genetic algorithms. The simulation is based on minimization of synchronization time for reload of transport units in combined transport. Proposed model is than applied on chosen European railroad network.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník prednášok EURO - ŽEL 2009 (2. diel)
ISBN
978-80-554-0024-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
4. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—