Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Experiences with Utilizing of Public Relations in the Urban Public Transport Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39881654" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39881654 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Experiences with Utilizing of Public Relations in the Urban Public Transport Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The points of issue embodied in the paper are situated in the category of public relations in the firms and companies. All of mentioned facts are thematically steered into rarely examined public transport companies, especially into the part of them, intocompanies operating in urban public transport services. The research of the general points of issue of public relations is most enlarged in the English-speaking countries, how it follows from studying of information sources and literature. The researchof public relations by public transport transporters is significant as well in other countries on the same level. The core of the paper is consisted of the experiences with public relations in the urban public transport systems in the Czech Republic andin the Slovak Republic. The experiences have been gained by the extensive survey in both of these states.

  • Název v anglickém jazyce

    The Experiences with Utilizing of Public Relations in the Urban Public Transport Systems

  • Popis výsledku anglicky

    The points of issue embodied in the paper are situated in the category of public relations in the firms and companies. All of mentioned facts are thematically steered into rarely examined public transport companies, especially into the part of them, intocompanies operating in urban public transport services. The research of the general points of issue of public relations is most enlarged in the English-speaking countries, how it follows from studying of information sources and literature. The researchof public relations by public transport transporters is significant as well in other countries on the same level. The core of the paper is consisted of the experiences with public relations in the urban public transport systems in the Czech Republic andin the Slovak Republic. The experiences have been gained by the extensive survey in both of these states.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B, The Jan Perner Transport Faculty

  • ISSN

    1211-6610

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    15

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus