Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F11%3A39893065" target="_blank" >RIV/00216275:25510/11:39893065 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Synchronní motor s permanentními magnety pro trakční pohon

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Synchronní motory s permanentními magnety jsou pro trakci velmi perspektivní zejména vzhledem k malým rozměrům, hmotnosti a vynikajícím momentovým vlastnostem. Výzkum trakčních pohonů se synchronními motory s permanentními magnety pro kolejová vozidla probíhá na Dopravní fakultě Jana Pernera od roku 2004. Fakulta disponuje speciálním experimentálním pracovištěm s pohonem pro nízkopodlažní tramvaj. V počátečních etapách probíhal výzkum vlastností synchronního motoru s permanentními magnety při zkratech.Další rozsáhlé etapy byly věnovány simulačnímu a experimentálnímu výzkumu zpětnovazebních regulačních struktur momentu. V posledním období je výzkum zaměřen na problematiku vlastností pohonu se synchronním motorem s permanentními magnety z hlediska rušivých vlivů a elektromagnetické kompatibility. V článku jsou ve stručnosti představeny nejvýznamnější výsledky z těchto výzkumných etap.

  • Název v anglickém jazyce

    Permanent magnets synchronous motor for traction drive

  • Popis výsledku anglicky

    Permanent magnets synchronous motor for traction vehicles are very promising, particularly given the small size, weight and excellent torque characteristics. Research on traction drives with synchronous permanent magnet motors for railway vehicle is theJan Perner Transport Faculty since 2004. Faculty has a special experimental stand with low-floor tram drive. In the beginning stages of a survey on the properties of synchronous motor with permanent magnets at short circuits. Other phase were devoted toextensive simulation and experimental research feedback regulatory structures moment. Recently, the research focuses on the issues of properties permanent magnets synchronous motor drive in terms of interference and electromagnetic compatibility. The article briefly presents the most significant results of these research phases.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Elektrotechnická zařízení v dopravě

  • ISBN

    978-80-7395-366-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    25. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku