Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895483" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895483 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem metodiky je zdokumentování procesu návrhu HW i SW části mikroprocesorového řídícího systému a periferních obvodů pro automatickou regulaci hydrostatického přenosu trakčního výkonu spalovacího motoru s ohledem na využití v pohonném řetězci předevšímna menších speciálních a pracovních trakčních kolejových vozidlech. Dalším cílem je sestavení postupu pro zkoušky tohoto řídícího systému na vozidle, a to po stránce integrace SW a HW na vozidle a po stránce validace na vozidle.
Název v anglickém jazyce
Methodology for design and testing of control systems for hydrostatic transmission and combustion engine control for special purpose rail vehicles.
Popis výsledku anglicky
Methodology documents HW and SW design of microprocessor controlled systems for hydrostatic transmission and combustion engine control for special purpose rail vehicles. Methodology also contains a procedure for testing of proposed vehicle's control system including SW and HW integration tests and validation tests.
Klasifikace
Druh
N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F681" target="_blank" >FR-TI3/681: Výzkum a vývoj nadřazeného řízení lokomotiv</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
CM-1
Číslo předpisu
Ministerstvo dopravy ČR č.j.119/2012- 520-TPV/1
Technické parametry
Metodika zahrnuje tyto problémové okruhy návrhu a zkoušek: řízení spalovacího motoru pro dosažení minimální měrné spotřeby paliva, řízení hydrogenerátoru, hydromotorů, optimalizace trakčních vlastností, pracovní režim s omezením rychlosti, diagnostické funkce řídícího systému, řešení okrajových stavů, testování vstupních a výstupních komponent systému, testování v režimu jízda, výběh, testování chování v poruchových stavech, testování v přechodových stavech.
Ekonomické parametry
586 000,- Kč
Označení certifikačního orgánu
Ministerstvo dopravy ČR
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel