Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895483" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika pro návrh a zkoušky řídících systémů pro regulaci hydrostatických přenosů výkonu spalovacích motorů na speciálních kolejových vozidlech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem metodiky je zdokumentování procesu návrhu HW i SW části mikroprocesorového řídícího systému a periferních obvodů pro automatickou regulaci hydrostatického přenosu trakčního výkonu spalovacího motoru s ohledem na využití v pohonném řetězci předevšímna menších speciálních a pracovních trakčních kolejových vozidlech. Dalším cílem je sestavení postupu pro zkoušky tohoto řídícího systému na vozidle, a to po stránce integrace SW a HW na vozidle a po stránce validace na vozidle.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for design and testing of control systems for hydrostatic transmission and combustion engine control for special purpose rail vehicles.

  • Popis výsledku anglicky

    Methodology documents HW and SW design of microprocessor controlled systems for hydrostatic transmission and combustion engine control for special purpose rail vehicles. Methodology also contains a procedure for testing of proposed vehicle's control system including SW and HW integration tests and validation tests.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI3%2F681" target="_blank" >FR-TI3/681: Výzkum a vývoj nadřazeného řízení lokomotiv</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    CM-1

  • Číslo předpisu

    Ministerstvo dopravy ČR č.j.119/2012- 520-TPV/1

  • Technické parametry

    Metodika zahrnuje tyto problémové okruhy návrhu a zkoušek: řízení spalovacího motoru pro dosažení minimální měrné spotřeby paliva, řízení hydrogenerátoru, hydromotorů, optimalizace trakčních vlastností, pracovní režim s omezením rychlosti, diagnostické funkce řídícího systému, řešení okrajových stavů, testování vstupních a výstupních komponent systému, testování v režimu jízda, výběh, testování chování v poruchových stavech, testování v přechodových stavech.

  • Ekonomické parametry

    586 000,- Kč

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy ČR

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel