Testování jízdních vlastností experimentálního vozidla s nezávisle otáčivými koly
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896794" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896794 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Testování jízdních vlastností experimentálního vozidla s nezávisle otáčivými koly
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době probíhá celosvětově vývoj technologií a systémů pro kolejové prostředky a městskou hromadnou dopravu. V této vývojové linii jsou i aktivity na DFJP, KEEZ, kde je velká pozornost věnována jak problematice moderních vozidlových pohonů, taki nadřazeným řídicím systémům. Pro potřeby experimentálního vývoje bylo proto vytvořeno speciální kolejové vozidlo, na kterém je záměr provádět praktické experimenty pro ověření simulačních výsledků a teorií. Příspěvek shrnuje první výsledky z reálného testování jízdních vlastností vytvořeného experimentálního vozidla s nezávisle otáčivými koly individuálně poháněnými synchronními motory s permanentními magnety a to na širé trati.
Název v anglickém jazyce
EXPERIMENTAL TESTING OF DRIVING CHARACTERISTICS OF VEHICLE WITH INDEPENDENTLY ROTATING WHEELS
Popis výsledku anglicky
Currently, there is a huge worldwide development of technologies and systems for rail vehicles and public transport. In this direction are focused development activities at Jan Perner Transport Faculty, Department of Electrical and Electronical Engineering and Signaling in Transport, where big attention is given to the problems of modern vehicle drives and superior control systems. For the purpose of experimental development is therefore created a special rail vehicle that would be used for practical experiments and verifying of simulations results and theories. This paper summarizes the first outcomes from real open line tests of driving properties of our experimental vehicle with independently rotating wheels that are individually driven by synchronous motors excited by permanent magnets.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z konference SEKEL 2013
ISBN
978-80-7395-625-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
10-15
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Moravská Třebová
Datum konání akce
12. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—