Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hlukové emise a vibrace v systému železnice - výsledky projektu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897319" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hlukové emise a vibrace v systému železnice - výsledky projektu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá výsledky národního projektu "NOVIBRAIL", řešeného za podpory Technologické agentury České republiky. Společnost VUZ, a. s. byla manažerem a koordinátorem projektu, na řešení se podíleli také Dopravní fakulta Jana Pernera UniverzityPardubice a VÚKV, a. s. Příspěvek informuje o hlavních cílech projektu a dosud dosažených výsledcích při vyhodnocení účinnosti stávajících protihlukových a antivibračních opatření jak na infrastrukturu a vozidla. Dopravní fakulta Jana Pernera fakulta prezentuje vibroakustický simulační model a uvádí přehled použitých simulačních metod.

  • Název v anglickém jazyce

    Noise emissions and vibrations in the system railway - results of the project "NOVIBRAIL"

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the results of the national project "NOVIBRAIL", solved with the support of the Technology Agency of the Czech Republic. The company VUZ, a. s. has been the project manager and coordinator, on the solution have participated also theJan Perner Transport Faculty of the University of Pardubice and VÚKV, a. s. The paper informs about the main objectives of the project and the results achieved so far in evaluating the effectiveness of current anti-noise and anti-vibration measures on both infrastructure and vehicles. Jan Perner Transoprt Faculty presents the requirement for vibroacoustic simulation model and an overview of the used simulation methods.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01031267" target="_blank" >TA01031267: Hlukové emise a vibrace v systému železnice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů