Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušební zařízení pro dynamické tahové testy materiálů kolejových vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900735" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušební zařízení pro dynamické tahové testy materiálů kolejových vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je popsáno zkušení zařízení pro dynamické tahové testování materiálů konstrukcí kolejových vozide. Zařízení je konstrukčně navrženo jako kyvadlové rázové kladivo. Jeho významnými přednostmi (oproti podobným zařízením) jsou: . možnost provádět testy nárazovou rýchlostí až 30m/s . testy provádět jako instrumentované zkoušky, tzn. zaznamenávat sílu v čase v průběhu testů a tím získat dynamické charakteristiky testovaných materiálů. Získané dynamické materiálové charakteristiky pak budou sloužit jako vstupní parametry do simulací crashových dějů.

  • Název v anglickém jazyce

    Test equipment for dynamic tensile tests of materials of railway vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    The paper described the testing device for dynamic tensile testing of materials for railway vehicles design. The equipment is designed and constructed as a pendulum impact hammer. His outstanding qualities (compared to similar devices) are: . the possibility to test at impact speed up to 30m/s . tests are performed as instrumented tests, that means with record of the force over test time and thereby with obtained the dynamic characteristics of the materials. Acquired dynamic material characteristics will serve as input parameters to simulate crash processes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXII. medzinárodná konferencia Súčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2015: zborník prednášok Diel I.

  • ISBN

    978-80-89276-48-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    51-57

  • Název nakladatele

    VTS pri Žilinskej univerzite

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku