Interdisciplinární přístup k výuce matematiky a informatiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F17%3A39911370" target="_blank" >RIV/00216275:25510/17:39911370 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Interdisciplinární přístup k výuce matematiky a informatiky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou zvýšení zájmu studentů o studium matematiky. Je zde pospána ukázka interdisciplinárního přístupu k výuce matematiky a informatiky. Na konkrétních chybných výpočtech v tabulkovém procesoru Microsoft Excel je deklarována nezbytná znalost matematiky. Jedná se o převody čísel z desítkové do dvojkové soustavy.
Název v anglickém jazyce
Interdisciplinary approach to teaching mathematics and computer scienceSCIENCE
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of increasing the interest of students in the study of mathematics. There is a demonstration of an interdisciplinary approach to the teaching of mathematics and informatics. On the erroneous math computations in the Microsoft Excel spreadsheet is declared necessary knowledge of mathematics. It is the conversion of numbers from decimal to binary system.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
30-35
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—